joi, 15 ianuarie 2009

Şoferii încăpăţânaţi

Cine să îi mai înţeleagă şi pe şoferii aştia!Uneori se grăbesc să ajungă unde au nevoie şi alteori au timp de tâpenii.Astăzi spre exemplu undeva în Piteşti doi şoferi nu se înţelegeau.La o ieşirea pentru unul o intrare în parcare pentru celălat doi şoferi se împungeau.Unul mai încăpăţânat ca altul.
Şi uite aşa au stat ei frumuşel până ce în ambele părţi s-au format cozi.Chiar şi aşa păreau de nemişcat, mai ambalau motorul.Erau nepăsători de ce se afla în spate.
Cu chiu cu vai se urniră, dar greu...Se uitau oamenii la ei, unii râdeau iar alţi le făceau semne că nu au minte.
Acest aspect se numeşte orgoliu în trafic pentru unii că de vorba lor, ,,de ce să mă dau eu bă, că ăla trebuie să se dea ce eu am venit primul".De fapt nu e altceva decât prostia omenească.Risipă de energie, nervi provocaţi aiurea.
Şi ăsta e doar un exemplu, ca să nu mai zic că unii nu ştiu ce înseamnă aia trecere de pietoni sau reguli de circulaţie, de bunul simţ cel puţin nu mai vorbesc.
Am avut ocazia însă să văd şi oameni calmi în trafic, dar nu în România.Vara trecută am fost câteva zile la Viena şi Budapesta şi am fost surprinsă de bunul simţ al şoferilor.Trebuie să recunosc mi s-a părut ciudat, parcă eram în altă lume.La Budapesta eşti claxonat doar dacă ai greşit ceva sau ai vreo problemă la maşină, altfel nu.La noi dacă se face verde şi nu ai plecat eşti claxonat şi poate şi înjurat.
Dar din păcate suntem în România şi sunt destui şoferi care se ocupă de orgoliul prostesc în loc să fie mai atenţi în trafic şi cu mai mult bun simţ.

Niciun comentariu: