marți, 2 decembrie 2008

Transportul în comun

De voie, de nevoie cu toţii folosim mijloacele de transport în comun,fie maxi-taxi, autobuzele sau trenurile.Eu spre exemplu merg atât cu maxi-taxi cât şi cu autobuzul.Ştiu că suntem oameni transportaţi de alţi oameni, dar din păcate pentru mine de cele mai multe ori mă simt ca un cartof transportat.Şoferi ar trebui să ştie că aşa cum datoria medicilor este de a salva vieţi,ei au datoria de a transporta omul în siguranţă.
Eu uneori nu mă simt în siguranţă şi chiar am impresia că o să ne izbim de ceva.Nu îmi imaginez acest lucru, numai că viteza prea mare şi uneori nervi şoferilor îmi crează stare de nesiguranţă.Mi-am făcut deja o părere despre şoferi din zona pe care eu circul în fiecare zi şi ştiu la ce să mă aştept îmi spun în gând uneori ce bine că nu e ăla care merge cu viteză.Nu sunt singura care observă acest aspect, însă oricât ai vrea să le spui şoferilor nu prea ai curaj pentru că astfel rişti ca data viitoare să rămâi pe jos.În ultima vreme mi-se întâmplă foarte des să ajung la locul destinaţiei ameţită.O să spuneţi că am rau de maşină dar nu este aşa, după 8 ani de făcut naveta nu e cazu.
Aglomeraţia şi mirosul urât sunt şi ele o problemă în mijloacele de transport, iar dacă mai ai şi ghinionul ca langă tine să se mai aşeze şi ,,cetăţeanul turmentat” ai încurcat-o.Mirosul îţi va face rău şi foarte greu îţi vei reveni, poate vei avea totuşi puţin noroc şi te vei strecura în alt colţ de maxi-taxi unde mirosul nu te va dărma chiar aşa.În această situaţie vina este a oamenilor că sunt delăsători uni dintre ei ar trebui să fie mai atenţi la aspectu ăsta.Nu zice nimeni să ai haine de firmă sau nu ştiu ce maşini, eu consider că cel mai important e să fi curat, spălat, să ai hainele călcate şi cei 7 ani de acasă.

Niciun comentariu: