miercuri, 24 decembrie 2008

Seara de Ajun


,,Steaua sus răsare/ Ca o taina mare /Steaua straluceste /Si lumii vesteste /Ca astazi Curata /Preanevinovata Fecioara Maria /Naşte pe Mesia" astfel ne-au cântat colindătorii azi.Ce frumos... îmi aduc aminte cu drag că şi eu când eram mai mică mergeam cu Steaua.Eram însoţită la colindat de fratele meu mai mare care fie că îi convenea sau nu trebuia să ma însoţească.
Ce a trecut timpul astăzi am crescut şi i-am primit eu pe colindători, chiar îmi sunt dragi...gata am devenit nostalgică..
Să revenim asta e seara în care bradul a fost împodobit, gospodinele au terminat ultimele pregătiri de făcut iar cei mici îl aşteaptă cu mare nerăbdare pe Moşul.Fulgişori de zăpadă se lasă aşteptaţi.
Crăciunul e aproape iar Moşul se pregăteşte să aducă darurile.

Niciun comentariu: