sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Coadă la pâine...


Astăzi spre surprinderea mea am stat din nou la coadă la pâine ca acum câţiva ani când părintii mei erau nevoiţi să stea la coadă pentru toate produsele alimentare.Eu îmi aduc aminte că atunci când eram mai micuţă în prag de sărbători mă trimeteau ai mei să cumpăr pâine.Atunci se întâmpla sa nu gasesc la chioşcurile din apropiere şi eram nevoită să traversez o strada mare,aşa o vedeam eu.Pe acolo parinţii mă lăsau să traversez foarte rar, pentru că era prea periculos pentru un copil, în aceea zonă petrecându-se frecvent accidente.Uneori îmi era frică să trec deşi exista semafor,asfel preferam să aştept să mai vină cineva pentru a ajunge în siguranţă la celălalt capăt.
În cele din urmă treceam cu paşi repezi şi ajungeam la chioşcul de pâine.Acolo ma loveam de o coadă ... lungă.Fiind copil cei mari nu te respectau deloc şi se băgau în faţa ta, alţii se împingeau...cu chiu cu vai ajungeai în faţă.Pâinea caldă te făcea să uiţi de tot ce ai îndurat ca să ajungi la ea.
Dar azi nu e nici sărbătoare,magazine sunt peste tot de ce se formează coada?Am mers totuşi să cumpăr si eu de acolo,mă gândeam că poate vânzătoarea se descurcă mai greu, dar nu era aşa.Am ajuns în faţă şi coada era mai mare ca atunci cand mă dusesem prima data.Oamenii şuşoteau în stânga şi în dreapta despre cat de bune sunt produsele acolo.Nu erau nervoşi că aşteptau atâta, lucru care m-a mirat deoarece atunci când eram copil situaţia era alta.
În încheiere nu îmi ramâne decât să va zic cât de mult s-au schimbat concepţiile oamenilor.Ei sunt dispuşi sa să stea la coadă chiar şi atunci când este frig,cu condiţia să cumpere produse de calitate şi câtuşi de puţin convenabile la preţ.Aspecte de care toţi producători trebuie să ţină cont.

Niciun comentariu: